Tuesday, April 3, 2012

Odit

Best gak jd auditor nie.. dapat la melarikan diri dari duk dalam pejabat je.. hari nie aku g audit pejabat meteorologi subang... sambil wat audit, sambil2 kita berkenalan ngan staf2 meteorologi yang lain.... walaupun dah duk kat jabatan meteorologi nie dekat 7 tahun.. tak semua staf kita kenal... antara sebab nya jabatan nie ada dekat 100 stesen meteorologi , 10 pejabat ramalan di seluruh malaysia.. mana la ada kesempatan nak g melawat semuanya...so, kesempatan nie la aku gunakan utk berkenalan..


Best jadi auditor nie... sume layan kita baik je.. hihi makanan yg disediakan pun istimewa... ;)


Dalam kita meng 'audit' macam2 cerita kita dgr dari staf2 lama... tak la bosan sangat.. ditambah plak dengan ketua auditor yg sempoi...lagi la rasa cam best plak... 2 hari rasa cam kejap je...


nie permulaan aku audit pejabat lain selain dari bahagian2 kat HQ... harap2 perasaan bosan meng audit orang nie tak timbul la...


:)))))

p/s: memang senang kalau kita mencari kesalahan orang lain dan memang susah untuk mengaku kesilapan diri sendiri.. waspadalah yea


2 comments:

  1. mana blh bosan ....makanan disediakan,ehehehe

    ReplyDelete