Tuesday, April 3, 2012

Aku Penulis

Bila aku rasa bosan.. aku akan menulis.. so terhasil la tulisan2 kat blog nie...

Kalau masa meeting dan meeting tue membuat kan aku rasa bosan.. aku akan mula menconteng kertas... abis satu kertas aku conteng... aku akan tulis BOSAN..n perkataan lain banyak2.. tepi aku memang akan wajib ada kertas kosong...haha.. macam2 kan


lain orang lain cara untuk lepaskan perasaan.. ada yg guna FB, tweeter... ada blog.. apa pun yang aku tulis atau luahkan, aku akan cuba jaga perasaan orang lain..(kalau ada yang baca blogKu ini)

YUNA.. luahkan perasaan melalui lagu... hihi kenapa YUNA.. sebab masa karang nie tengak tengok "Yuna bintang di langit" kat astro Ria.. minat dengar suara yuna.. unik..


tup tup.. elektrik tak de... haha bergelap jap... satu blok bergelap.. suasana sunyi, tetiba jadi bising bebudak menangis, ada yang jerit cari ayah, ada yang start enjin moto.. (rasanya nk g kedai beli lilin)... macam2 lagi la.. semua keluar rumah.. maklum la, kt dalam panas.. duk kat luar sejuk dek angin spoi2 nak hujan.. skrang nie aku pun ber "lilin"..





Aku ibarat lilin... tetiba entri pasal lilin n gelap gulita.. nie la lilin yang menerangi malam gelap Ku. haha


rasa malas plak nak tulis.. sebab rasa panas..

last.. bagi aku, walaupun blog ku nie tak ramai yang baca.. tapi dengan cara menulis membuat aku rasa tenang...


p/s: sediakan lilin sebelum bergelap dan luahkan perasaan kita dengan cara yang betul tanpa kita menyakiti hati sesiapa. Peace Yo


No comments:

Post a Comment