Tuesday, December 13, 2011

Cerita lucu....haha

hahahahaha...... gelak dulu la... :)P




Alkisah semalam... berlaku di HQ PJ... ada game ping pong (tournament inter-program) .. pas solat maghrib, waktu tue dalam pukul 7.30malam....  dengan letih lesu aku menuju ke kereta ...  sampai parking lot... tetiba...


Hati aku berdegup kencang ..... nampak pintu kereta aku kemik.... masa tue la , aku rasa macam nak marah .. giler-giler punya marah... sape la yang langgar kereta aku nie.... tak ada hati punya orang... dah sumpah seranah pun (dalam hati je)...


((yang aku nak marah sangat bukan apa, kereta aku baru je pas kena ketuk... melayang RM350.... tak tahu sape yang langgar.... biasa la, duduk rumah flet.. parking open... bangun pagi nak pergi kerja.. tengok bonet kereta belakang dah kemik... huhu...))


Belek punya belek tempat kemik tue, tetiba member tegur... "yang ko pergi gosok kat kereta orang tue apesal?"....


Baru la aku perasan rupanya yang aku gosok tue kereta orang, warna sama, besar sama, cume jenis kereta yang lain.. kereta aku parking sebelah menyebelah..... dari tepi memang tak nampak kereta aku...


Daripada perasaan marah.. teruk gelak besar... nasib baik la waktu maghrib... orang pun tak ramai.... kalau tuan kereta tue tengok, kompem dia kate aku nie jenis yang perihatin... belek tempat kemik kereta dia..... hahaha..





'Kemik' keretaku dilanggar tanpa pengetahuan
(langgar lari gak tue)


Sesudah di ketuk
(melayang RM350)


Tinggal kenangan

Walau dah pakai kereta baru... kereta lama tetap di ingatan


p/s : sebelum kita cepat melatah atas sesuatu perkara.. selidik la dahulu ye... :)


2 comments:

  1. Haaaaaaa.. Mmg lawaks! :p nnt tgk kt cctv ada record x.

    ReplyDelete