Monday, December 31, 2012

Selamat Tahun Baru 2013

Semua orang akan kate "pejam celik pejam celik dah masuk 2013, kejap nya masa berlalu"

entah la, bila kenang balik tahun lalu, tak de apa pun yang aku capai... tapi aku bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang...


Tahun 2013...aku ngan wife sambut kat rumah yang aku beli sendiri... walaupun hutang selama 30 tahun.... nak beli cash , tak mampu pulak... huhu





1st January 2013 - Pasang langsir















p/s: letih gak pasang langsir nie.. 1 sliding door, 6 pasang tingkap... 4 pintu bilik tidur...:))


Selamat Menyambut Tahun Baru Buat Semua Sahabat dan Kaum Keluarga Ku

2 comments:

  1. bila nk buat housewarming.hehe :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah.. rumah nie pun x siap lg.. masuk je dulu.. hihi :)

      Delete