Friday, November 30, 2012

Alahai... pelupa betul aku

nie tak tahu nak masuk cerita mana... lawak pun ada, haru pun ada, bodo pun ada.. haha


28 nov 2012 dalam kul 10pg.. dapat call dari Myeg.. nie en. mazly ke?

ye saya...

daripada rekod saya en mazly masih belum renew roadtax dan insuran kereta encik....

memang la saya masih belum renew... roadtax kete saya abis bulan dec 2012..

eh tak la encik, dari rekod saya sepatutnya 25 okt 2012...

eh saya dah cek.. memang bulan 12..

tp, dari rekod nie memang bulan 10.

xpe la.. nanti saya cek balik...



.....30 minit kemudian....

haha memang betul roadtax aku abis 25 okt 2012.. rupanya dah sebulan tamat.. abis yang bulan dec tue aku tengok sapa punya.. hmm misteri2..




dah terang 25 okt 2012.. huhu

pastu dengan kelam kabut aku call myeg balik.. mintak nak renew roadtax dan insuran.. alhamdulillah dalam maybank aku ada duit lagi.. terus myeg bagi detail dan aku terus bayar guna maybank2u... kul 11.45pg buat bayaran... dia sempat proses sebelum kul 12 tgh hari dan dalam kul 3 ptg aku dapat roadtax aku..,


i love u myeg.. memang cepat dan pantas ... aku bagi 10 bintang untuk proses nie..




yea dapat roadtax baru.. huhu

bulan 10 aritue dia dah call bagitahu aku nyer roadtax dah nak tamat.. pastu, tah macam mana aku tengok raodtax aku tue cam tamat bulan dec 2012... pastu aku cakap la kat member aku..pesal myeg call awal, bulan 10.. bulan 12 baru tamat tempoh.. pastue dengan yakinnya dia cakap memang myeg reminder 2 bulan awal.. so aku lagi yakin la...haha lawakkan...


rupanya aku balik kelantan masa raya haji dan aku keliling KL dengan roadtax tamat... alhamdulillah tak kena tahan polis dan tak xciden... syukur


p/s: lain kali tengok satu2 benda tue dengan teliti :)

No comments:

Post a Comment